Sijainti: Pääsivu Matematiikka Tietopalvelu Perustaitojen arviointi Monitahoinen yhteistyö arvioinnissa

Monitahoinen yhteistyö arvioinnissa

Monitahoinen yhteistyö arvioinnissa

Sekä lapsen taitojen arviointi, että tukeminen on usein monien eri tahojen yhteistyötä: lapsen lisäksi keskeisessä osassa ovat vanhemmat, luokan- tai ryhmänopettaja, koulun tai päiväkodin erityisopettaja, koulun oppilashuoltoryhmä sekä esimerkiksi terveyskeskuksen taikka perheneuvolan psykologi. Tämä tukiverkosto ja taitojen arvioinnista kerääntyvä tieto on pohja sille, miten lasten tukitoimet suunnitellaan ja toteutetaan. Oleellista on myös se, että toimijat tietävät omat ja muiden vastuualeet sekä sen mitä keneltäkin odotetaan.

Lue lisää...

sivun alkuun